söndag, augusti 06, 2006

Isas shop

VILL HA! Det är vad jag känner så fort jag tänker på denna shop. För att då inte tala om vad som händer när jag är där och tittar på alla fina illustrationer. Då kliar det i shoppingfingrarna, rycker i shoppingnerven och maler i hjärnans shoppingdel…vilken ska jag ha? Eller rättare sagt vilka. För jag överdriver inte. Skulle kunna tänka mig att tapetsera hela huset med Isas alster. Nyfiken? Kika då in på Isas shop. Om du törs och vågar riskera att fastna i shoppingträsket.

Måste ju också passa på att slänga iväg ett gäng med bamsekramar till denna härliga tjej som dessutom varje dag förgyller min surfrunda med sin fina och underhållande
blogg. Den är alltid lika mysig att slinka in på och gör en alltid på gott humör. Så detta inlägg är tillägnat Isa och jag hoppas att ännu fler nu hittar till din shop!

Passar också på att göra lite reklam och slänga in bilder på de alster som står högst upp på Filips önskelista!

1 Comments:

Blogger Isabelle said...

Jag finner inte ord! Du är bara FÖR snäll :) Många kramar! Ha en riktigt skön helg!!

söndag, augusti 06, 2006 10:11:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home