onsdag, september 27, 2006

FilipOMamma

På begäran träder här blygsamt andra halvan av FilipOMamma fram, nämligen Mamma! Scary – tycker mamma som mycket hellre står bakom kameran än framför vilket alla som känner mig vet väl. När jag letade efter kort på mig och Filip upptäckte jag till min fasa att de är lätträknade. De allra flesta korten är ju på bara lillskrutten och annars på lillskrutten och pappa. Så även fast jag alltid ser förfärlig ut på bild (och därmed troligtvis även i verkligheten…) så är det helt klart dags att skärpa sig på den fronten.

Hursomhelst, här är vi – FilipOMamma. Detta är den allra första bilden på oss tillsammans (sånär som på de från förlossningen i blå sjukhussärk, kritvitt ansikte och tufsigt hår men dem ska jag bespara er). Filip är dryga veckan, full av gulsot och har för tillfället fått komma upp ur sitt solarium och kramas lite grann.

2 Comments:

Blogger Isabelle said...

Oj vad ni är fina! Vad kul att se en bild på dig äntligen :) Och jag känner så igen mig i dig, jag avskyr också att vara med på bild. Usch! Men du har ju inte aneldning sky kameran!!
Kram och grattis än en gång (arg på mig själv som missade din stora dag)

fredag, september 29, 2006 4:44:00 em  
Blogger Anna said...

Tack, det var snällt! Men visst är kameror bra läskiga från "andra hållet"?!

Kommer i håg när jag såg dig på bild första gången - det är alltid så kul att få se vem det är man läser om och skriver till! Och du behöver verkligen inte vara rädd för kameran. Såg miniintervjun med dig och ni var så himla fina, både du och Theo (och intervjun var ju kanonbra)!

Kram kram :)

fredag, september 29, 2006 10:45:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home