söndag, oktober 15, 2006

Ännu mera mat...

Nej, det är ingen repris av förra veckans tema. Nu måste jag återigen göra lite reklam för gulliga och duktiga Isa och hennes shop (tar också tillfället i akt och sätter lite färg på min på senare tid ovanligt färglösa blogg)!

Tur att Filip inte kan läsa eftersom jag här och nu tänker avslöja att en av hans 1-årspresenter eller julklappar kommer bli denna superfina MATFICKA - en av Isas senaste alster. Vad jag säkert inte kommer kunna motstå är dock att i stället gå lös på alternativet
kombofickan där man tillsammans med en stor plastficka får alla bilder från både matfickan och zoofickan... Oj, vad här ska läras ord! Det är ju ett jättebra alternativ till alla pekböcker och kommer dessutom bli en härligt färgsprakande klick i lillens rum!

Sen måste jag meddela att det finns flera tomma väggar här i huset som är bra sugna på att prydas av någon av Isas alla snygga och stilrena "vuxenillustrationer". Hörru jultomten, är du månne en flitig besökare på denna blogg...?

3 Comments:

Blogger Isabelle said...

Å vilket fint inoch smickrande inlägg :-) Jag blir alldles lycklig! Klart Fille ska ha en komboficka :)( En stor kram på er denna kalla oktobermorgon. /isa

onsdag, oktober 18, 2006 8:33:00 fm  
Blogger Erica said...

Den är verkligen jättefin! Jag föll pladask för zoofickan, en bra födelsedagspresent när det är dags. Förhoppningsvis är Isabelles rum klart då också.
Kram Erica

onsdag, oktober 18, 2006 11:35:00 fm  
Blogger Anna said...

isabelle - klart jag måste göra lite reklaminslag då och då, hängiven beundrare som jag ju är av dig och din fantastiska shop :)
/Kram tillbaka - en svinkall torsdagkväll med alltför lite värme på i huset, brrr...

erica - ja, visst är det lätt att falla...! Drömmer just nu om flera motiv, men en komboficka ligger nog allra högst på önskelistan! Ska förresten bli spännande att höra hur det går med er övervåning *nyfiken*!
Kram Anna

torsdag, oktober 19, 2006 9:47:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home