måndag, oktober 23, 2006

Stulen tutte

I natt drömde jag att vi var på Ica Maxi. Plötsligt var det någon som snodde Filips bruna tutte med igelkotten på. Filip blev jätteledsen och jag vansinnig. For runt som en galning och letade. Det var ju en värdefull tutte – den enda som tillverkats i just brunt. Jag vet inte hur det hela slutade för sen vaknade jag. Den bruna tutten låg på köksgolvet och allt var frid och fröjd. Jag insåg att man verkligen lever i sin lilla bubbla här hemma med Filip när det mest dramatiska man drömmer om är en stulen tutte. Om en drömtydare skulle analysera drömmen skulle han nog komma fram till att det hela bottnar i att jag måste vara ruskigt nöjd över att ha hittat just en brun tutte. Och han skulle ha så rätt så rätt...!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej :)

HIttade din blogg av en slump hos Isa och jag blev kääär :) Du skriver riktigt underhållande och barn är ju så charmiga!

Ha en bra dag :D

tisdag, oktober 24, 2006 11:22:00 fm  
Blogger Anna said...

Hej där :)
Åh, tack - det var snällt sagt av dig och kul att höra! Ja, visst är de charmiga de små underverken!

Nu måste jag ju kika in hos dig!
Hoppas du också har en bra dag - här vräker regnet ner...

tisdag, oktober 24, 2006 2:49:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home