måndag, oktober 02, 2006

Veckans tema: MAT!

Blev redan för ett tag sedan inspirerad när jag någonstans i favoritbloggen hos Isa läste att hon tyckte bloggare borde ta och dela med sig av recept på vardagsmat. En strålande idé. När vi i går åt fiskpinnar och potatismos till söndagslunch insåg jag att det var dags att ta sig i kragen och göra något åt idétorkan på området. Därför kommer jag varje dag den här veckan att dela med mig av recept på mat som är smidig, går att laga även med en liten krabat klängandes runt benen eller vinglandes vid en stol, och viktigast av allt – är GOD. Först ut är…måndag!

2 Comments:

Blogger Isabelle said...

jättebra idé :-) Och vilket gott recept!! Ska hänga här flitigt då (och vad gulligt av dig att alla min blogg för favoritbloggen, hihi)
kram på er!
isa

tisdag, oktober 03, 2006 6:16:00 fm  
Blogger Anna said...

Vad kul - och kom hit så ofta du vill :) Ska försöka komma med åtminstone ett som är RIKTIGT smarrigt!

Ta åt dig äran - din ÄR ju favvobloggen! Det är alltid lika mysigt att kliva in hos dig och se vad som har hänt. Och du - matfickan var ju bara för fin! Det måste nog allt bli en "både och-ficka" till Filip...

Kram!

tisdag, oktober 03, 2006 8:49:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home