måndag, november 27, 2006

Godisälskare - se hit!

Mmm. Har precis smaskat i mig alldeles för många av Ahlgrens nyaste bilar – chokladlackade. Sagolikt goda och smått beroendeframkallande efter bara ett par, så det blev en till och en till och en till. Dessa spelar i en helt annan division än de andra hyfsat nya i bilfamiljen - sura och salmiak - som jag faktiskt blev lite besviken på. Nu mår jag dock lite illa och hoppas att jag inte redan har förätit mig på de nya favoriterna. På en måndagkväll dessutom. Fy på mig.

5 Comments:

Blogger Mr Marpe said...

Jag var vädigt besviken på däcken, men gillade skyltar. Är väldigt sugen på att testa de chokladlackerade.

tisdag, november 28, 2006 8:11:00 em  
Blogger Anna said...

Åk genast och köp - verkligen en höjdare. Hmm, så du tyckte de sura skyltarna var bäst? Måste jag välja där så vinner nog ändå däcken. Hursom, du får återkomma med utvärdering av de chokladlackade!

Hoppas allt är bra med dig - tittar du hem något till Jönköping i jul?

tisdag, november 28, 2006 8:44:00 em  
Blogger Mr Marpe said...

Det är väl planen iallafall. Får väl se hur länge jag är i JKPG.

onsdag, november 29, 2006 10:41:00 fm  
Blogger Mr Marpe said...

Jag har testat nu och är lite besviken. Tycker nog att du haussar dem lite väl mycket. Visst de är goda, men de smakar ju bara choklad.

torsdag, november 30, 2006 12:48:00 em  
Blogger Anna said...

Hrmpf :) Men visst smakar de bilar också? Nåväl, tur att smaken är olika. Tittar du förbi oss när du kommer till Jönköping så lovar jag att vi ska bjuda på något annat än Ahlgrens chokladbilar ;)

Förresten smakade vi i går Salta Katten i påse har du sett den då?

fredag, december 01, 2006 12:17:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home