tisdag, november 21, 2006

POFF!

Detta händer bara mig. Skulle för en stund sedan blåsa upp en fin röd hjärtformad ballong och hänga över Filips matstol, och vad händer? Jo, den smäller – rakt i mitt öga som givetvis var helt uppspärrat eftersom jag tog i för kung och fosterland när jag blåste. Så nu har jag ögonskav, rött öga och svullet ögonlock. Typiskt. Erik fick blåsa upp nästa och funderade på om han skulle hämta skidglasögonen som skydd :) Han nöjde sig dock med att blunda och blåsa och det hänger nu en fegt uppblåst – knappt hjärtformad ballong vid Filips plats.

4 Comments:

Blogger Mr Marpe said...

Hälsa och gratta!

onsdag, november 22, 2006 7:59:00 fm  
Blogger Isabelle said...

ETT STORT GRATTIS TILL FILIP! Theo skickar ett jättelass med pussar och kramar på den stora dagen!
Kram isa & theo

PS! Hoppas ögat tillfrisknar, ajaj!

onsdag, november 22, 2006 10:39:00 fm  
Blogger Erica said...

STORT GRATTIS TILL FILIP PÅ FÖRSTA FÖDELSEDAGEN!

Hade tänkt skicka ett kort men vi var inte utanför dörren igår, satt hemma och väntade på elektriker som aldrig kom :(

Hoppas ögat är bättre idag.
Kramar från Erica och Isabelle

PS. Vilken toppenbild i tidningen!

onsdag, november 22, 2006 11:40:00 fm  
Blogger Anna said...

Filip bugar, bockar, tackar och skickar stora och blöta pussar till er alla. Men se upp - han släpper inte i första taget när han väl börjar ;)

Status på höger öga är i dag helt återställd. Fick säkert bara en ballongchock i går kväll.

onsdag, november 22, 2006 11:06:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home