måndag, december 18, 2006

Lucka 18 – Min nya idol: Vera

*Hoppar upp och ner, upp och ner, upp och ner* Fick tidigare i dag ett sms från Erik: ”Har du kollat Veras blogg i dag?” Det visade sig att min kära sambo hade varit inne och tävlat i hennes adventskalender i går och – håll i er – vunnit han också! Så nu är han stolt ägare till ett knallrosa Barbapapaförkläde från Rumba och är jag riktigt, riktigt snäll så kanske jag får låna det någon gång ;) Skulle dessutom Filip få det han önskar i julklapp - ja, då råder det ju rena Barbapapa-febern här i huset!

TACK ännu en gång gulliga Vera. Nu har du förgyllt en dag till!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nejmenn!! Vilken rackarns tur familjen har, köp en trisslott vettja! Tack för det superduperfina inlägget!

måndag, december 18, 2006 11:14:00 em  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS!!!

måndag, december 18, 2006 11:56:00 em  
Anonymous Anonym said...

Det råder STOOOR barbapapafeber i butiken också...säljer massor av barbapapaprodukter just nu!!!
Grattis till vinsten och titta gärna in i shoppen!

tisdag, december 19, 2006 7:51:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Det råder STOOOR barbapapafeber i butiken också...säljer massor av barbapapaprodukter just nu!!!
Grattis till vinsten och titta gärna in i shoppen!a gärna in i shoppen!

tisdag, december 19, 2006 7:55:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej barbapappaälskarhuset! Jag har minsann en liten, liten grej här hemma som bara ligger här och väntar på bättre tider...den får nog hamna hos er istället tror jag allt. Bara något litet, men ändå så trevligt! Det dyker upp i er brevlåda framöver....nu är du nyfiken va?! Trevligt att ses på promenad idag, men vi saknade er såklart vid fikat!!! Ha det bäst! KRAM KRAM!!

onsdag, december 20, 2006 3:28:00 em  
Blogger Anna said...

TACK så mycket!

jessica (rumba) - jag hade missat ett inlägg du gjort här för några dagar sedan men svarade där i alla fall att jag redan har upptäckt Rumba! Och sen så komiskt att vi stöter på varandra här :) Jätterolig shop - det kommer garanterat att dimpa ner en beställning härifrån framöver!

jonahosandra - om jag blir nyfiken? Gissa :) Det blir spännande...! Ja, jättekul var det att träffa er i dag - så synd bara att inte Jenny och Jonathan var med :(
Det skulle vara roligt om vi kunde ses någon gång i mellandagarna. Erik jobbar då men kanske kan ni komma hit och fika nån kväll?

Fnissar fortfarande åt din "off road" körning med stackars Jonah i dag ;) Hjälp, vad du är rolig!

*KRAM*

onsdag, december 20, 2006 10:15:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home