lördag, december 09, 2006

Lucka 9 – En glimt från mamma ANNAs önskelista

I dag är det Anna-dagen och den som letar efter en lutfisk i blöt letar förgäves. Det enda som legat i blöt här i dag är mitt ena pekfinger som förargligt nog råkade landa rakt på en glödhet plåt full med kakor, nyss uttagna från ugnen.

Vad beträffar min önskelista så måste jag erkänna att jag har snöat in en aning på
Lundmyrs produkter. Nu skulle jag förstås aldrig gå så långt att jag skulle ”göra en dräkt” av det och låta Filip sitta i sin matstol, iklädd sin Gullungeoutfit och äta med en Sötnossked ur en Älsklingstallrik för att emellanåt ta sig en slurk vatten ur sin Gullungepipmugg. Nej, det skulle jag verkligen inte (tror jag inte) men oj, vad jag gillar deras grejer. Inte i himmelens alla färger med en massa figurer på som man är van vid att det är på så mycket annat utan stilrent snygga i svart och vitt med det barnsligt röda hjärtat på – och så de fina trycken man kan välja bland. Helt i min smak.

Däremot skulle jag absolut kunna tänka mig att matcha Filip i älsklingsbody, med denna
tröja gjord till mammor. I love it!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Hittade hit genom kitchenblooms blogg...skriver bara ett litet inlägg.
Ser att du gillar lundmyr och mycket annat som jag säljer i min butik och webbshop, titta in där.
www.rumba.se
Hej så länge!!!

söndag, december 10, 2006 10:32:00 em  
Blogger Anna said...

Hej Jessica!
Vad kul att du hittade hit! Jag har faktiskt redan varit inne i din webbshop ser jag - vad dråpligt att man stöter på dig såhär! Finfina saker säljer du - kommer garanterat att bli en beställning därifrån framöver!

måndag, december 18, 2006 10:54:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home