onsdag, december 06, 2006

Wiiiiieehh!!!

Ramlade nästan av stolen när jag tidigare i dag kollade mailen och fann ett grattismail från Vera med flera!

Jag blir alltid väldigt engagerad i tävlingar. Julklappsspelet som vi spelade på jobbets julfest för två år sedan finns fortfarande väldigt tydligt på näthinnan… hur alla paket som jag med en tärnings hjälp hade kammat hem plötsligt började vinnas tillbaka av andra och jag till sist satt där med en ask Noblesse. Absolut inte att förakta men jag HADE ju haft så många. Grrr…det har jag knappt smält än.

Nu tävlar jag i alla fall flitigt i adventskalendrar på nätet, bland annat Veras, och tänka sig att jag har gått och vunnit ett presentkort på 300 kronor från
Unik Design! Blev sådär tokglad som man blir när man vinner något och smittade nog ner Filip, som jag precis skulle lägga, med mina endorfiner. Han fick också fnatt och det tog en halvtimme innan han sov.

TACK snälla Vera – du satte verkligen guldkant på denna ruggiga decemberonsdag!

2 Comments:

Blogger Erica said...

Va' kul med vinst! Grattis :)

Nästa vecka kan vi alla dagar utom den 12/12. Kanske kan vi få ihop nåt en av de andra dagarna?

Hej så länge!

onsdag, december 06, 2006 9:59:00 em  
Blogger Unik Design said...

GRATTIS! Du har ditt presentkort imorgon : )!

måndag, december 11, 2006 3:24:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home