onsdag, januari 31, 2007

Drömmar om moln och kaniner

Jag har dagdrömt om dem i dag och skulle inte bli förvånad om jag även drömmer om dem i natt. Vårkollektionen från me&i har kommit och för första gången i mitt liv blev jag faktiskt lite sugen på att vara värdinna på ett party. Vilka härliga kläder och vilken superfin hemsida sen - vill du hitta kläder i fina färger och med kul mönster som inte är så typiskt pojkiga och flickiga så bara måste du kika in där!

Måste också avslöja att jag vid sidan av moln- och kanindrömmarna till Filip, med jämna mellanrum även petar in små glimtar av de bruna knickersen och ”många blommor”-klänningen i brunt till Filips mamma…


Ujujuj - att titta på kläder på internet kan nästan bli väl lockande. Så smidigt att i lugn och ro kunna sitta och fantisera om färger, modeller och om vad som kan tänkas passa till vad. Sen är det förstås allra bekvämast om man bara kan klicka hem det man vill ha, vilket inte är fallet när det gäller dessa kläder som enbart säljs på partyn. Och egentligen är ju tanken jättebra - att tillsammans med goda vänner fika, ha en trevlig stund och tillsammans titta på kläder är verkligen en förträfflig idé - hmm, ska nog faktiskt ta mig en allvarlig funderare på det.

5 Comments:

Blogger Isabelle said...

Här har du en till som drömmer om me&I *suck*. Men jag har beslutat mig för att vänta något år tills Theo har en storlek som han har lääänge. just nu vill jag inte läga ut så många dyra kronor på tröjor som han spottar ut smetig röd köttfärsås på och spräcker inom en vecka. Ett tips - den där vita bodyn med bruna filurer på finns i en nästan exakt kopia på lindex för 49:-! (Har funnit i alla fall) Alla frågor oss om det är något flashigt märke, men ack så fel dom har :-)

torsdag, februari 01, 2007 10:43:00 em  
Blogger Isabelle said...

Kramar från oss förresten :-)

torsdag, februari 01, 2007 10:43:00 em  
Blogger Anna said...

Så sant, så sant... Tänkte att byxorna säkert går att köpa i en större storlek än han har för de ser rätt tajta ut så man borde kunna göra ett snyggt uppvik på dem! Men annars har du rätt - ska man i väg och har med färdigburkar aktar jag mig noga för de "röda" utan försöker köra något riktigt färglöst som slottsgrytan eller torsken i räksås (fast den luktar ju så illa i stället ;) )

TACK för tipset om bodyn förresten - kommer rusa in på Lindex så fort jag kommer till stan! Sånt gillar jag - när man hittar saker som ser nästan likadana ut men där man kanske får tre för priset av den dyra. Då kan man ju dessutom ta med en köttfärssåsburk och riskera att den hamnar på kläderna ;)

Hoppas ni får en skön helg!
Kram :)

fredag, februari 02, 2007 11:51:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja, troligen sa det ar

fredag, december 04, 2009 5:57:00 em  
Anonymous Anonym said...

Bästa hampaolja med hög kvalitet och helt organisk.

onsdag, april 07, 2021 5:02:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home