tisdag, januari 23, 2007

Jag är kär!

Hon har gjort det igen och jag är överförtjust! Frågan är om jag inte den här gången föll pladask fortare än jag gjort för något annat av hennes motiv, även om jag fallit bra snabbt för många fler. Isa har nog härmed räddat många som går i ”vad-ska-jag-köpa-i-alla-hjärtans-dag-present-tankar”!

Isa Form hittar man detta underbara motiv med namnet ”Till dig”. Den skulle passa perfekt i… ja, faktiskt i vilket rum som helst när jag tänker efter, eller vad tror du Erikälsklingen...?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhhh...vilken fin, den har jag missat!

onsdag, januari 24, 2007 11:14:00 fm  
Blogger Isabelle said...

Skulle du se mig nu så spricker nästan mina mungipor för jag ler så brett :-) Kramar från oss! (och hoppas erikälsklingen fattar vinken)

onsdag, januari 24, 2007 10:19:00 em  
Anonymous Anonym said...

suss

torsdag, januari 25, 2007 7:55:00 fm  
Blogger Anna said...

jessica - Visst är den!

isabelle - Hihi, vad bra :) Och du, enligt inlägget nedanför ditt så har han i alla fall varit här och jag ser nu med stor spänning fram emot 14 februari ;)
KRAM!

erik - :) suss

fredag, januari 26, 2007 7:48:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home