lördag, januari 20, 2007

Mmmm…

Jag förstod det så fort jag såg den i affären. En ny favorit. Kexchoklad är gott, mörk choklad är gottgott – mörk kexchoklad, ja det var himmelskt gott. Tänkte också där i kön att denna lilla godbit skulle få bli huvudingrediens i dagens blogginlägg. Den uppmärksamme ser dock att jag inte hann hem till skruttkameran utan faktiskt var tvungen att ta mig en smakbit, och en till, och så en till. Har då aldrig sett på maken vilken dålig karaktär jag har när det gäller godis…

I alla fall rekommenderar jag den varmt. Kände mig nästan lika nyttig som om jag hade smällt i mig en apelsin. Jag menar mörk choklad och kex – då finns det värre saker att äta till mellanmål. Jag är dock osäker på kakaoprocenten och tänker för säkerhets skull inte heller ta reda på den. Rädd för att känslan av nyttighet ska förstöras :)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker den är super mumsig. Gillar även den med apelsin. Men mörk choklad är jag oerhört svag för...

lördag, januari 20, 2007 10:45:00 em  
Blogger Anna said...

Menar du att det finns med apelsinsmak också? Huuur har jag kunnat missa det :)

söndag, januari 21, 2007 5:19:00 em  
Anonymous Anonym said...

anna: vet inte om den är stor som de andra eller om det bara är småbitar i påse! Men med apelsin finns det då på ett eller annat sätt...

söndag, januari 21, 2007 7:22:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home