onsdag, februari 14, 2007

Tema Kärleken – Till Erik…

…innerlig, oändligt stor och evig. Man kan helt enkelt inte ha det bättre – jag är en lyckans ost som snubblade in i dig för snart 12 år sedan! Du är verkligen min andra hälft och om jag så kunde skulle jag vilja tillbringa varenda sekund med dig. Men det går ju inte och tur är kanske det för då skulle jag ju inte ha något att längta efter. Varje dag. Du har alla goda egenskaper man kan önska sig och du gör mig till världens lyckligaste. Orden räcker inte till för att beskriva min kärlek till dig, inte ens för mig som brukar kunna skriva långa haranger :) I stället får du här en bild från frukosten för en stund sen:

♥ Mannagrynsgröt med kärlekshälsning i sirap ♥
Du är mitt allt och jag är galen i dig, älsklingen min!

2 Comments:

Blogger sandra said...

Så fint... Underbart att få läsa om er vackra kärlek...

onsdag, februari 14, 2007 12:09:00 em  
Anonymous Anonym said...

Älskar dig!

onsdag, februari 14, 2007 1:02:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home