fredag, april 06, 2007

*Kärlek*

Mitt hjärta smälte för en stund sedan. En trött och lite vinglig Filip kom halvspringandes med uppsträckta armar och ville upp i mitt knä för en stunds mys. Jag pussade på min lilla prins och sa "Mamma älskar dig!" Då vände sötnosen upp sitt ansikte, klappade mig på kinden och sa "Äskadej". Den kärleken går inte att beskriva... Men sen var det färdigmyst. Filip sprang ut i badrummet, fångade upp en kam från golvet, satte på badkarskranen och sköljde kammen för att därefter börja vattenkamma sitt hår. För honom var det magiska ögonblicket förbi men inte för hans mamma. Hon ler fortfarande fånigt där hon sitter i soffan.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhhhh va underbart! =)
Så har Emilia oxå gjort, man döööör lixom bara!
Hoppas ni har haft en fin påsk!

måndag, april 09, 2007 1:56:00 em  
Blogger Anna said...

Ja, visst gör man! Magiska ögonblick ger de en ofta de små godingarna!

Tack, påsken har varit jätteskön - dock med en snöchock i går. Fyy! Jag har allt sett att ni också verkar haft det jättemysigt :) Dock har du visat upp så mycket god mat att jag till slut var tvungen att avbryta mitt tittande hos er ;)

måndag, april 09, 2007 8:23:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home