onsdag, maj 02, 2007

Blöjbak med budskap

Viftar med armen i luften och anmäler mig som en i målgruppen för denna typ av ”lockelser”. Tycker det är urkul att Libero gör en sån här grej - en specialdesignad blöjkollektion i begränsad upplaga. Sen är det klart att det kan tyckas extremt att det till och med går trender i blöjor, men vad jag har förstått kommer de här kosta lika mycket som de vanliga blöjorna och då är det ju faktiskt bara kul med lite omväxling.

I en artikel på Aftonbladet kan man svara på frågan om man kan tänka sig en ”bling bling”-blöja. Alternativen är ”Ja, superskoj” eller ”Nej, känns inte rätt mot barnen”. Jag tror ärligt talat inte att Filip när han är 20 kommer ha fått några men av att under någon månads tid för 19 år sedan ha sprungit omkring i en blöja med ett hjärta och texten ”Make love not war” där bak. I så fall skulle jag självklart inte sätta på honom en sådan.
Limited edition-blöjan Spring Collection kommer finnas att köpa från och med nästa vecka och självklart ska här handlas ”bling bling”-blöjor! Och vet ni - jag tror att Filip rentav tycker det blir skönt att slippa se Liberokaninerna under några veckor :)

3 Comments:

Blogger Snäckan said...

Instämmer att omväxling förnöjer! Om inte annat för mamman som är förbenat trött på alla små nallar och kaniner som blöjorna översållas av.

torsdag, maj 03, 2007 9:50:00 fm  
Blogger Erica said...

Jag kan se Isabelle framför mig i en av dessa under en klänning i sommar, hur sött som helst!

Hoppas allt är bra med er.

Kram Erica och Isabelle

fredag, maj 04, 2007 7:52:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Dom är ju skitcoola, Herman kommer garanterat att få sådana i sommar...

fredag, maj 04, 2007 6:02:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home