måndag, juni 11, 2007

Beroendeframkallande

Jag kan inte svara på om det är värmen eller mina gravidhormoner som fullkomligt suktar efter salt. Kanske är det en kombination av de båda? För saltälskare som jag utfärdas hursom en skarp varning för snabbt beroendeframkallande. Tyrkisk Pebers nya ”Firewood” är bland det godaste jag ätit i godisväg. Och jag vågar nog utnämna mig själv som rätt erfaren på det området :) De är alldeles lagom salta – och sega. Överraskande och gott.

Såg att det fanns ännu en ny påse i serien men har inte klart för mig vad som fanns i. Det såg ut som hårda karameller i olika färger. Vi får se om de också hamnar här på bild, i så fall får de vara bra goda. Firewood är helt klart svårslagna.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh vad jag blev sugen på att prova!!! Låter ju supergott... Kanske blir nåt till helgen :-)

Tack för dina fina kommentarer i min blogg förresten! Jag blir så glad...

Kram

måndag, juni 11, 2007 10:59:00 em  
Blogger Anna said...

Vad kul att du blir glad! Följer dig med stor spänning nu ska du veta!

Godisarna rekommenderar jag verkligen. När jag tänker efter så är det ju "lillördag" i morgon så kanske skulle man köpa med sig en påse hem redan då...

Kram!

tisdag, juni 12, 2007 10:54:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home