torsdag, augusti 02, 2007

Mjukt för växande magar

Magen växer just nu med rasande fart och i går blev det ett besök på Body Shop för att köpa den där super-dunder-bra crèmen i stiftform som jag hade till magen för två år sedan. Ser ut som en deo i jätteformat, luktar himmelskt gott av choklad (inte alls så där sött och starkt som en del av deras andra produkter) och känns riktigt mysig att smörja in magen med innan man går och lägger sig. Jag vet inte om det egentligen var den som var underverket sist, kanske var det helt enkelt arv eller det faktum att min mage aldrig blev så stor då, som gjorde att jag inte fick några hudbristningar men helt klart hjälpte nog denna till också. Den innehåller en hög procent av kakaosmör vilket sägs vara idealiskt vid graviditet då detta är en extra fuktighetsbevarande ingrediens. Mjukt och mysigt!

Cocoa Butter Moisture Stick heter den och kostar 159 kronor. Sist räckte ett stift nästan hela tiden ut och även då började jag runt vecka 20. Rekommenderas varmt till alla med växande - eller torra - magar!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhhh najs, ska köpa =)

fredag, augusti 03, 2007 9:27:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home