tisdag, februari 06, 2007

Att sova med elefanter

...är nog något Filip kommer få pröva på framöver. Detta ursöta påslakanset från Åhléns i grönt/blått för killar och rosa/gult för tjejer är ju alldeles oemotståndligt. Elefanter i alla dess former verkar för övrigt erövra världen just nu. Vart man än tittar ser man dessa bulliga, gulliga figurer och inte mig emot - jag älskar dem!

Var en sväng på stan i dag och hittade på Lindex underbara bebiskläder med små elefanter i retrostil, tyvärr bara upp till storlek 62. Här hemma representeras elefanttrenden än så länge endast i mobilen över skötbordet där elefantfamiljen nu för övrigt är komplett igen efter
helgens fixprojekt. Och så suktar jag ju efter motivet "Blommofant" från Isa Form i härligt glad retrostil - ett av mina absoluta favoritmotiv som till min stora glädje nu även finns i rött!

Dags att krypa ner i sängen. Jag ska dock inte sova med elefanter utan med Erik på ena sidan och med lillälsklingen i spjälsängen på den andra!

Bilderna är lånade från Åhléns och Isa Form.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hihi...det bäddsetet har mina pojkar också! Men de har den varianten som fanns förr, med blå/blå kombination! *me like*

onsdag, februari 07, 2007 9:37:00 fm  
Blogger Anna said...

jessica - börjar nu förstå varför jag tycker allt är så snyggt hos Rumba ;)

onsdag, februari 07, 2007 10:38:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Hihi...ja, vi verkar ha samma smak!

onsdag, februari 07, 2007 12:01:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home